-

Alla inlägg under januari 2010

Av sariis - 21 januari 2010 16:13

 

BLOGGPAUS!
BLOGGPAUS!
BLOGGPAUS!

 

BLOGGPAUS!

Av sariis - 19 januari 2010 16:54

  

idag var det skola. Dagen började med HK , vi jobbade 2 och 2 och gjorde soppor.

Jag och en klasskamrat gjorde mexikansk soppa - han valde.

Resultatet blev väll. OKEJ. Inte mer ^^

Håltimmen idag , (har det varje tisdag (a´ , 1h 20 min) den blev mycket rolig.

Hade lite dans lektion med anny och media . SKOjJ!

Men annars har dagen varit ganska så lame .

.

Av sariis - 17 januari 2010 12:43

  

Foto : sara

Tagen av : sofia

Nu har jag nästan precis kommit in från min reklam utdelningsrunda och är super glad över att få vara klar med det. Jag har inga speciella planer för dagen direkt.

Jag har ny header. Igen. Blev ganska så nöjd med den. Vad tycker ni om den ?

Ändrade dock inte på färgen. svart. Vill ha svart, tycker att det är en fin färg (:

Glöm inte !  , kika in på www.baranenne.blogg.se för att hon söt.

Och sötnosen är mycket saknad av mig ! <3

Av sariis - 16 januari 2010 17:45

Lördagen har spenderats  med sofia och min mammas systemkamera .

Vi har gått runt och fotat varandra. Tanken var att det skulle se ut som "modellbilder" men vette fan om vi lyckades. Några av de 300 bilderna vi tog blev det nog lite modelligt i .. hehe. Tack för att du köpte glassen (a´ <3

Här är lite bilder från dagen , klicka på bilderna för förstoring! :D

                                      


Av sariis - 15 januari 2010 20:12


  

Nu sitter jag här med familjen.  Såklart - det är ju tacos fredag! -.-

Det har blivit som en, typ, tradition nu förtiden. Att syrran + hennes familj kommer över på fredagarna och då äter vi tacos. Så tacos är inte min favorit mat direkt ... jag har blivit ganska så less :o

Men jaja, vi sitter och tittar igenom de två fulla minnes korten på wii:et.

Vi sitter och tittar på foton , de fotona vi tog i fjällen.

Men nu ska vi sätta in andra minnes kortet och titta vidare , KRAM :)

Av sariis - 14 januari 2010 18:07

Dagen har inte varit så speciellt märkvärdig.

Hade mat jour med folk i klassen. Här får ni dagens outfit.

Tjocktröja - bikbok

Mjukisbyxor, beverly hills - bikbok .. tror jag .. ^^

  

Av sariis - 13 januari 2010 17:50

  

Bilden har inte bästa kvalité . Jag VEET.

Andra dagen i skolan idag. Kan inte säga att den var så mycket roligare än igår.

Men den dög.  Det ända intresanna , för mig, är att vi har fortsätt fixa med teatern vi ska spela upp vecka ... 16 ? tror jag. Sista prao veckan för 8orna :).

Jag ska ha prao. Jag går i 8an. Men jag får nämligen inte välja prao, nix pix! utan alla som valt dans och teater profil ska jobba med teatern de prao veckorna man har.

Även om det låter hur jobbig som helst tycker jag det motsatta. Tycker att det ska bli super roligt att få , som min lärare sa, jobba som proffs skådespelare / dansare. hehe vet inte riktigt om man kan kalla det proffs men MEN.

Imorgon har jag jour.

Philip.

Okay.

Sofia.

Och någon mer. Bajs. Bajs. Bajs.

Jag.Vill.Inte.Torka.Bort.Det.Som.Andra.Grisat.NER

:@

Av sariis - 11 januari 2010 18:08

Idag vaknade jag och ville göra något.
Inte bara sitta hemma och inte göra någonting.
Åkte ner på stan med sofia och shoppade lite, blev lite stalkad, och flummade, Allmänt.

Både impulsköp och genomtänkta saker fick jag med mig hem.

Ett rosa/vitt randigt linne - bikbok

En färgglad munkjacka - bikbok

Någon slags halsduk av ngt sslag ^^ - ginatricot - rea!

Imorgon börjar skolan igen för mig och resten av ******* elever.
Tror inte att alla är lika glada över det som jag.

Dom som läste meningen ovan missuppfattade allt.

Magen kurrar och cupido salladen står i kylskåpet. MUUUUMS.


Kram .

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

clock


Ovido - Quiz & Flashcards