-

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av sariis - 6 februari 2010 13:49

  

Foto tagen av mig .

Idag har jag för det mesta bara njutit utav lördagen, var ute ganska så tidigt imorse med reklamen , redan vid klockan tio imorse.

Sedandess har jag suttit parkerad vid tvapparaten på nedervåningen. Skönt att äntligen få titta på de programmen man vill !

Jag har inte direkt någonting att berätta .. så jag hör av mig om det är något !

Ha en fortsatt trevlig lördag gott folk ! ;D

Av sariis - 6 februari 2010 11:43

Åhh -.-

Jag blir seriöst förbannad när jag ser kommentarer som denna! :

Jag har tagit bort namn, platser osv.

DU KOMMER BLI SÅ JÄVLA MOBBAD NÄR DU BÖRJAR PÅ *******. DU OCH DITT LILLA TÖNTIGA GÄNG.
serriöst man har inte svea mössa nu jävla töntar. det är bara du och dina "kompisar" som har det. Vi använde svea mössor 2006 så kan man verkligen köpa dom nu?
min svea mössa slängde jag åt helvete för den är så jävla ute.
och dessutom har vi sett dig ha 96 jeans ett antal gånger. det är ju så 2008 också gumman.
känner jättemånga som hatar dig och lilla tönt ****** och som ska noll märka er era wb-ungar när ni börjar på ******.
vill du lyckas gå ur ***** som vanlig människa följ dessa råd:
byt stil, använd kläder som är inne nu och inte för femtioelva år sen, sluta va en sån jävla wb, skaffa lite egen stil.
vill du gå ut ***** som en halvmobbad liten fjortis wb unge som alla snackar skit om och utnyttjar följ dessa råd:
va precis som du är nu. ändra inte på något.
säger allt det här för ditt eget bästa.
du borde börja tänka på allt detta nu eftersom du snart börjar i ***** tänk på't gumman.
hälsningar från några bekanta!

Ni, som nu kallar er anonyma. Hållkäften för fan. Gå inte och tryck ner folk !
Sköt ditt för fan. Hur gammal är du egentligen 9?
Hon,min barndomsvän som du sa allt detta till vågar för fan vara sig själv som kanske tydligen du inte vågar. Man får för fan ha vilka jävla kläder man vill, alltså man får ha det man själv tycker är snyggt. Så , so what om just du eller flera tycker att det är ute ? , det säljs ju fortfarande ? , så så jävla ute kan det inte vara.SÅ!, Hållbara käften och sköt ditt egna..

Hur jävla respektlöst som helst. Jag antar att du är något/några år äldre än henne,så är det inte meningen att äldre ska vara förebilder för de yngre ? jag kan säga dig, att du är inte någon vidare förebild. Och att du inte ens vågar skriva ditt jävla namn gör mig också arg, hur fan ska man kunna skriva något sådant du skrev, och sedan inte ens skriva vem det är ifrån? Men det visar ju bara en sak, att du är feg (:

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

clock


Ovido - Quiz & Flashcards