-

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av sariis - 8 februari 2010 17:20

okej .. nä . Hon ska inte färga blått . . . utan svart !

Haha, just nu sitter jag och roar mig framför data skärmen med min media vid den andra skärmen (:

Hon håller på o färgar håret, och jag patrullerar på !
Här får ni en bild på'na ! ;D <3   

Av sariis - 8 februari 2010 16:29

  

foto tagen av :mig (:

* pust *


Nu är jag äntligen hemma från Måndagens skolgång. Jag var förvånandsvärt inte trött idag?

Kan knappt tro det själv..

Men iallafall ! , dagenshöjdpunkt idag var nog på vägen till egetarbete må jag säga. Haha!

Okej .. dumt o berätta det när ni inte ens får veta varför , men men (a'

Bara jag som seriöst är trött på kylan, snön, det halkiga och allt annat den jävla vintern för med sig?! , Kan året inte typ skippa vintern ? och ha alla andra årstider .

Sommarn .. sommarn... sommarn och sommarn (:

Vore inte världen så mycket bättre då ? ^^

Men seriöst ! , det blir den ju. På vintern dör många i bilolyckor pga att det är halt osv.
MEN. Tyvär kan varken jag eller någon annan här i den stora vida världen göra så att vintern och det kalla försvinner. * snyft snyft *

  

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

clock


Ovido - Quiz & Flashcards