-

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av sariis - 7 februari 2010 15:35

Burr burr!

 

 

 

Burr .. burr ... Kom precis in från en , hum.. kan man kalla det en promenad?

Det var planerat att jag skulle ut och fota lite i det mysiga vinter-sol-vädret, men tröttnade pga att det var för kallt ute och gick därmed in!

På förmiddagen så hade familjen planerat att åka ner till studenternas och åka lite skridskor innan lunchen, men det blev tråkigt nog inte så... När vi väl packat in i bilen och kört iväg, och väl kommer fram så ser vi att båda is planerna är upptagna av någon slags .. skridskotävling/träning. Vet inte riktigt vad det heter men .. långfärdsskridskor ? Kallas det så när det är som en stooor skena ´på skridskon ? eller ?

Affären nästa!, ja där blev det två förpackningar svart/brun hårfärg. Yesbox, för här ska det färgas hårt (:

Har haft färgen förut, så det är inte så speciellt, men med tanke på att jag har ganska så mörkt hår nu så kan det ju bli helt kolsvart i slutändan ^^

Jag önskar er en fortsatt trevlig söndags eftermiddag och kväll , kanske hör av mig senare ! ( bild på håret osv..kommer senare) . KRAM!


 

Foto tagen av : mig (a'   

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

clock


Ovido - Quiz & Flashcards