-

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av sariis - 13 februari 2010 15:55

  

PÅ ÖNSKELISTAN!

Jag tror faktiskt att jag inte kan längta mer tills jag håller en systemkamera i handen, en alldeles egen..

Jag har suttit och lus läst just om, system kameror och hur man tar bra bilder och sådär. Och det gör ju inte att längtan blir mindre kan jag ju säga. Hur beroende kan man egentligen bli av en kamera? ehm . Jag har inget på frågan!

Nu blire till att spara pengar alltså .. Kommer säkert dröja ett par månader , och min födelsedag.. haha det dröjer. Det är jävligt synd ! , För nu på vintern kan man faktiskt ta jätte vackra kort på lite allt möjligt.

Min mamma har ju en systemkamera, som jag dock inte får låna. Eller jo IBLAND. Men får ju bara vara på tomten då, Det finns inte så mycket fint och roligt jag kan fota här på villa tomten utan jag vill ut i andra miljöer.

haha, jaa , som ni ser är jag beroende. ^^

Har faktiskt tänkt på att söka foto linje på gymnasiet ... Skulle jag passa tro .. ?? x)

hah  , paus från mig ska ni få. Ha en fortsatt trevlig lördag :)

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

clock


Ovido - Quiz & Flashcards